Saturday 19 November 2011

selamat tinggal sekolah

wahh
tetibe pagii nhh aku rase sedehh lak 
nak tawu tak kenapa 
its because tinggal lagi bape detik saat hari ndd ketika nye
untuk aku menghabiskan hari terakhirku
di sekolahh menengah taman desa skudai
like a dream bolehh ark
banyak kenangan pahit ndd manis aku kat sekolahh uhh
kat sekolahh uhh jugak mengajar aku erti hidup yang sebenar
dapat mengenali kawan yang pelbagai karenahh
untuk kengkawan ku dari form one until form 5
sob .. sob .. sob ..
haha menggedik kejap hee
13 disember 2011
tibe mase nye untuk aku says 
GOODBYE SMKTDS
wahh sedehh kan
macam mimpi jea
lepas nhh aku dahh tak dapat pakai baju kurung sekolahh lagi dahh
mesti teringat sume kenangan uhh
mesti teringin nak bangun pagi 
untuk kea sekolah
tapi pada saat uhh aku dah bukan lagi pelajar sekolah
uhh jea luahan aku for today kayh kengkawan
bubye 


SUKE ? LIKE LAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...