Sunday 20 November 2011

20 november 2011

korang mesti tertanye kan 
kenapa ngan tarikhh uhh
actually tarikh uhh adalah tarikh yang aku tak suke 
nak tawu kenape 
coz tarikh uhh tarikh aku gaduhh ngan boyfie aku
hmm wahh sedehhh
selalunye kalau aku gaduhh ngan dea un 
at least mesti dea says i love you or else
but semalam dea just says 
" tapelha i nak balek ( oztel ) dahh nhh bye salam "
macam mane aku tak sedehh 

cerita nye macam nhh semalam after maghrib
dea tetiba says about death
aku tak suka bila orang yang aku sayang cakap macam uhh
macam orang uhh nak tinggalkan aku jea
dea tak tawu kea yang
aku truly love him
bab uhh semalam aku teremosi bile dea says about mati uhh
it is because aku sayang dea
ndd tak nak kehilangan dea 
ndd aku tak bersedia lagi untuk accept benda uhh
susah sangadd kea dea nak paham perasaan aku
kay fine aku jahadd becoz marah kau
tapi
sory too say kay yunk 
becoz memara kau 
tapi kalau nhh penghujung our relationship
aku redha
ndd time pape yang berlaku nanti 

aku sayang kau
MOHD NAZMI BIN ZAINAL ARIFFIN


SUKE ? LIKE LAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...