Thursday 10 November 2011

Fobia Cinta

bila bicara tentang fobia cinta nhh 
dahh macam tajuk lagu yang dinyanyikan olehh nashreen lak kan
tapi
memang benda sebegini pernah jadi dekad aku
lebihh lagi apabila lepas aku break ngan lelaki uhh
memang agak frust memula sampai study kemana sume
lelaki ohh lelaki 
bolehh bikin aku gila kodd
lepas aku break ngan lelaki uhh aku macam dahh hilan kepercayaan 
dekadd insan yang bernama lelaki
yelah mane tak nye
bila aku dahh mula sayang ndd cube tok serius dalam perhubungan 
dea bolehh uat hal lak 
dea busted aku uhh
pompuan yang sewel jea akan stay bile dapat tawu dea ditigakan 
haha gila dahsyat kan lelaki uhh
sejak darii uhh aku mula tawar hatii nak dekadd ngan laki
pernah arh jugak lepas aku break ngan lelaki uhh
ada sorang laki nhh faez namenye
aku ingat laki nhh bolehh pakai 
tapi same jea perangai macam lelaki uhh
so before dea maenkan pasaan aku 
baik aku maenkan pasaan dea 
jahadd kan aku 
tapi uhh mase uhh lha 
tapi skunk dahh tak
sebab
ada laki yang amat baik pada aku datang dalam hidup aku
dan itu sediked sebanyak menyembuhkan luka lamaku

thanks bebanyak awak becoz datang dalam life saya
i love you nazmi

SUKE ? LIKE LAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...